Ištvermė ir kauliukai
Puslapis 1 iš 1
Ištvermė ir kauliukai
Veikėjo Ištvermė (langelis jūsų informacijos langelyje), nurodo koks stiprus yra Jūsų veikėjas. Kiekvienas naujas narys pradeda ties 0 taškų , o laikui bėgant tą taškų skaičių gali pasikelti iki 100 atliekant įvairias misijas, o dažniausiai - kovojant prieš kitus veikėjus. Kovoje dažniausiai laimi tas, kas turi daugiau ištvermės taškų ir savaime aišku, geresnių ginklų.
Taškų skaičiui didėjant, jūsų veikėjas vis geriau valdo savo super galias. Pasiekus tam tikrą išvermės taškų lygį, veikėjas pasidaro stipresnis ir gali atlikti judesius, kurių ankščiau atlikti negalėjo.
Esmė:
Kiekvienas TEAM narys, kaip ir kiti veikėjai pradeda tik su 0 taškų, ir gali atlikti tik papraščiausius judesius su savo super galiomis. Kiekvieną kartą kaunantis kovų arenoje ir laimėjus, veikėjui automatiškai pridedami +10 taškų. Praleimėjus atimami -5 taškai (į minusą neįmanoma įeiti. Nulis liks nuliu, jeigu ir praleimėjote), tačiau jeigu prieš tai buvote pasiekę tam tikrą taškų skaičių, kuriuo atsirakinote naujus savo super galių gebėjimus, jie niekur nedingsta ir galite toliau juos naudoti. Laimėjus lygiai 10 kovų iš eilės, jūsų veikėjas kurio tikslas ir yra DINGTI IŠ ORGANIZACIJOS (jeigu norite), naudodamasis savo super galiomis gali pabėgti ir prisijungti prie Milita. 100 taškų išlieka visą likusį laiką, nesvarbu ar pralaimite kokią kovą.
Kauliukai: Kauliukai yra naudojami visose kovose. Jie yra suskirstyti lygiais ir juos galima naudoti, jeigu esate juos pasiekę:
* Basic level - sugeba naudoti visi veikėjai nuo 0 taškų.
* Advanced level - galios prasidedančios nuo 30 taškų.
* Master level - galios prasidedančios nuo 70 taškų.
* Ultimate level - galios prasidedančios nuo 100 taškų.
Kuo aukštesnis kauliuko (ir kartu išvermės) lygis, tuo sunkiau kovoti prieš kitą veikėją ir nuo jo apsiginti. Sakykime veikėjas yra užpuolamas ir kauliukas išmeta "10" taškų. Kitas veikėjas gali rinktis, ar priimti ataką (ir nusiimti savo deguonies taškus), ar naudoti gynybos ataką. Jeigu gynybos atakoje jam iškrenta kauliukas su numeriu "8" įvyksta matematika 10-8=2 ir veikėjas gali nusiimti tik "2" taškus ir pulti kitą veikėją. Kovoje galima mesti tik vieną kauliuką, vienu metu (nebent tai yra gynyba ir iš karto po to puolimas). Nepamirškime ir inventoriaus atributų ( https://supergalios.forumlt.com/t176-inventorius )
Matematika: Kadangi šiame žaidime yra daug skaičiavimų (puolimai, gyvyba, papildomi atributai), pasiruoškite įsijungti savo naująjį geriausią draugą - kalkuliatorių.
Taškų skaičiui didėjant, jūsų veikėjas vis geriau valdo savo super galias. Pasiekus tam tikrą išvermės taškų lygį, veikėjas pasidaro stipresnis ir gali atlikti judesius, kurių ankščiau atlikti negalėjo.
Esmė:
Kiekvienas TEAM narys, kaip ir kiti veikėjai pradeda tik su 0 taškų, ir gali atlikti tik papraščiausius judesius su savo super galiomis. Kiekvieną kartą kaunantis kovų arenoje ir laimėjus, veikėjui automatiškai pridedami +10 taškų. Praleimėjus atimami -5 taškai (į minusą neįmanoma įeiti. Nulis liks nuliu, jeigu ir praleimėjote), tačiau jeigu prieš tai buvote pasiekę tam tikrą taškų skaičių, kuriuo atsirakinote naujus savo super galių gebėjimus, jie niekur nedingsta ir galite toliau juos naudoti. Laimėjus lygiai 10 kovų iš eilės, jūsų veikėjas kurio tikslas ir yra DINGTI IŠ ORGANIZACIJOS (jeigu norite), naudodamasis savo super galiomis gali pabėgti ir prisijungti prie Milita. 100 taškų išlieka visą likusį laiką, nesvarbu ar pralaimite kokią kovą.
Kauliukai: Kauliukai yra naudojami visose kovose. Jie yra suskirstyti lygiais ir juos galima naudoti, jeigu esate juos pasiekę:
* Basic level - sugeba naudoti visi veikėjai nuo 0 taškų.
* Advanced level - galios prasidedančios nuo 30 taškų.
* Master level - galios prasidedančios nuo 70 taškų.
* Ultimate level - galios prasidedančios nuo 100 taškų.
Kuo aukštesnis kauliuko (ir kartu išvermės) lygis, tuo sunkiau kovoti prieš kitą veikėją ir nuo jo apsiginti. Sakykime veikėjas yra užpuolamas ir kauliukas išmeta "10" taškų. Kitas veikėjas gali rinktis, ar priimti ataką (ir nusiimti savo deguonies taškus), ar naudoti gynybos ataką. Jeigu gynybos atakoje jam iškrenta kauliukas su numeriu "8" įvyksta matematika 10-8=2 ir veikėjas gali nusiimti tik "2" taškus ir pulti kitą veikėją. Kovoje galima mesti tik vieną kauliuką, vienu metu (nebent tai yra gynyba ir iš karto po to puolimas). Nepamirškime ir inventoriaus atributų ( https://supergalios.forumlt.com/t176-inventorius )
Matematika: Kadangi šiame žaidime yra daug skaičiavimų (puolimai, gyvyba, papildomi atributai), pasiruoškite įsijungti savo naująjį geriausią draugą - kalkuliatorių.
Puslapis 1 iš 1
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume